duminică, 2 august 2009

Campania de toamna, pe blog.

Iată, mă ofer să dau un sfat gratuit tuturor celor implicaţi în campania electorală! Indiferent de culoare politică, sau candidaţi independenţi. Renunţaţi la sloganuri, afişe zîmbăreţe, strîmbături pe la tv, lovituri sub centură, etc.
Cei mai buni agenţi electorali sunt bloggerii.
Dacă aş face parte dintr-un staff de campanie, aş afişa pe bennere uriaşe, să vadă toti cei ce nu vor să vadă, la fiecare colţ de stradă sau uliţă, citate din postarile de pe bloguri.
Ideea mi-a venit citind pe Inpolitics postarea a lui Marius Mina din New York. Dar nu este singura postare din care oamenii politici pot extrage pasaje edificatoare, sunt sute şi foarte diferite. Evident, depinde de ţinta fiecărui politician. Bloggerii sunt analişti politici foarte fini şi nu pot fi bănuiţi că sunt recompensaţi de vreun partid, decît cu mici excepţii, şi acelea cunoscute. Întrucît oamenii s-au săturat de minciuni şi promisiuni deşarte, de furtăciuni şi scandaluri, de circ fără pîine, încercaţi să spilcuiţi din adevărurile celorlalţi, adevăruri pe care nu sunteţi în stare să le rostiţi singuri.

3 comentarii:

madalina ionescu spunea...

Oricât de aproape ne-ar fi nouă internetul şi toate ale lui, el încă nu contează în alegerile din România. Sau nu contează decât undeva în marja de eroare. Pentru că accesul românilor la internet, deşi e în extindere, e neglijabil, electoral vorbind.

Iar politicienii nu iau în seamă oamenii nici când le vorbesc în faţă, în carne şi oase, de ce ar lua în seamă nişte nicknames de pe internet?

Va mai dura şi va mai durea până la o campanie serioasă pe online, din online, până la votul electronic...etc

Lucia Verona spunea...

Cam aşa e cum spune Mădălina. Internetul, chiar dacă teoretic e accesibil unui procentaj destul de mare din populaţie, practic nu contează în alegeri. Sigur că unele bloguri devin sursă de ştiri, deci ajung la un public mai larg - dar sunt foarte puţine; sigur că printre bloggeri sunt oameni deştepţi, analişti buni - nu contează, dacă nu ajung şi la televizor. Iar ideea cu citatele puse pe bannere, e drept că sună bine, dar oricum lumea nu citeşte bannere.

Matilda spunea...

Mădălina, ai dreptate, m-am gîndit şi eu, aşa...

L.V. Dacă n-ar fi atîţia *dacă* probabil că ideea nu ar fi chiar rea...

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog