marți, 7 iulie 2009

LISTA LUI TEPES

N-am mai trecut de ceva vreme prin Piata Universitatii.
Cate tepe or fi fost ridicate ?


Eu am o lista lunga de asteptari, o lista care incepe cu Monica Baritzi, cea cu gura mare si tupeu imens. Sunt nume sonore pe lista mea de asteptari, dar pana in dealul Cotrocenilor, sonorul dispare. Nu are semnal, sau nu s-a dat semnalul, sau cineva asteapta un semnal, Dumnezeu stie. Cert este ca lista mea nu rimeaza cu lista Mariei Sale, Tepes, poate de aici distonanta.
Negresit, maine dimineata, nici cafeaua n-o mai savurez, dau o fuga pana-n Piata Universitatii sa vad tepele. Ma tem insa sa nu vad cum "pupat toti " prin diverse piete, in deraderea legii si sfidarea unei tari intregi.

Eu inca astept cresterea productiei de tepe pe cap de politician corupt.

4 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Aşteaptă, Matilda! :))

Lilick Auftakt spunea...

In Piata Victoriei era vorba sa ridice. Adica in fata guvernului. :)

Matilda spunea...

Parca nu mai am rabdare...
Corect, Lilick, am incurcat pietele.

Anonim spunea...

Păi ţepele din Piaţa Victoriei au rămas ... doar o ţeapă electorală. Doamne fereşte de pupat :)

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog