joi, 26 august 2010

Părerea unui american


       Aflat într-un avion pe ruta Orlando-Phoenix, fiul meu a conversat cu un steward.  Redau mai jos un fragment :

     -   De unde sunteţi ?
     -   Din România. O ţară a Europei Unite....
     -   Da, ştiu,  am auzit de România.  Ţara dumneavoastră este cunoscută prin vocile feminine de excepţie pe care le-a dat.  De exemplu  Angela Gheorghiu, sau  Ileana Cotrubaş...

       De unde tragem următoarele concluzii : 
       1.  americanii habar n-au de frunza Elenei Udrea.
       2.  guvernul habar n-are cine promovează cu adevărat imaginea României în lume.

        Ar mai fi şi alte concluzii ?

         În imagine :  Angela Gheorghiu

    

15 comentarii:

renata spunea...

Io cred că ăla nu era steward, era ofiţer sub acoperire.
:))

Matilda spunea...

Renata : s-ar putea să ai dreptate ... :)

Tzipi spunea...

Eu cred ca nici macar nu era "american" ...ca si asta era sub acoperire..

Matilda spunea...

lumea altfel : cum nu m-am gîndit ? :)

zincabeiu spunea...

Da, mai ales ca , urmarind Concertul de la Londra de luna trecuta, cu premierea, am vazut ca a fost premiata pentru cea mai buna voce .
Eu stiu un lucru : indiferent ce cataclisme se vor mai abatea peste poporul roman, radacina, esenta, stirpea nu vor disparea.Cei care ne conduc azi nu sunt decat niste nevolnici vremelnici, care au otravit, pentru o bucata de timp , fantanile. Dar , vremurile se vor limpezi...

codeus spunea...

Matilda, Udrea e o nulitate si asta va ramane. e ca si o piesa de muzica de rahat, care pe moment face furori dar e uitata la fel de repede precum a aparut. in schimb slagarele bune raman in mintea oamenilor peste decenii, asa raman si valorile in mintea oamenilor

Matilda spunea...

zinca : ai dreptate, aşa sper şi eu . Sper că mai avem şi noi timp să ne bucurăm...

Matilda spunea...

Codeus : desigur, mai ales că occidentul apreciază muzica de calitate, nu manelele ! La fel şi vocile.

Anonim spunea...

Multumesc Matilda!
Site-ul este activ doar partial dar o sa sun luni dimineata si o sa trimit..... prin fax probabil.
As putea sa ma duc si acolo ca sa il depun. Sa vad ce mi se spune la telefon.
Ai aflat intamplator sau cunosti acolo pe cineva?

Matilda spunea...

Am aflat cumva, poate ne vedem la un moment dat şi discutăm...Eu mai întreb în dreapta, în stînga, pe unde mai aud ceva, dau de ştire prietenilor care au probleme.
Mult succes !

Anonim spunea...

Multumesc Matilda!
Iti scriu maine si iti spun ce am facut.
Esti o adevarata prietena.
Sigur ca putem sa ne intalnim.
Cand vrei tu, cand ai timp, oricand.
O seara buna!

Brad spunea...

N-au auzit de elena udrea ?!
Niet Kultur !
:)
Dupa perioada Chicago, Virginia Zeani si-a luat o ferma prin sud ... California, cred, nu mai tin minte ( dupa decesul d-nei Eliade)...

Matilda spunea...

Brad : nişte ignoranţi...
Da, aşa mi-amintesc, dna Zeani s-a stabilit în California.
Ar trebui să-i invităm pe americani să-şi cumpere cîte o fermă pe lîngă Pleşcoi. Peste cîteva decenii bune am avea şansa unei... Americanudrea ! :)

Brad spunea...

Nu-i de gluma ...nu vreau sa poluez topicul - invatamantul particular (dai banul, ai "carte"), structura posturilor tv, reţetele romanesti de reusita - proiecteaza o imagine cam tipatoare;
speranta este in micile exceptii care nu stiu cum s-o "taie" din Romania !
O parere...

Anonim spunea...

Buna Matilda!
Am sunat acolo si mi-au spus ca aveau nevoie de altceva. Daca tu stii sigur ca aveau nevoie si de ce mi-ai scris tu, lasa un meaj la mine pe blog cu un nr. de tel unde pot sa te sun. Eu am moderare la comentarii asa ca nu o sa apara nr pe blog. Multumesc!

Faceți căutări pe acest blog