sâmbătă, 18 septembrie 2010

Incursiune în viitor

      Funcţionara de la ghişeu se uită pe sub ochelari şi întreabă, fonfăit, căutîndu-şi placa dentară printre dosare :
  -  Ţe doriţi ? şi caută în continuare.
  -  Am solicitat o adeverinţă, mi-aţi spus să vin astăzi.
  -  Ţe adeverinţă ? întreabă, căutîndu-ţi dinţii printre hîrtii.  Mă scuzaţi, fonfăie ea, dentistul meu a plecat de mult în Austria, iar infirmiera mi-a luat măsura prea mare. Mereu îmi cade din gură. 
A... mi-am amintit !   Georgeta, ai scris adeverinţa ? Georgetooo !  Staţi puţin, nu mă aude, şi-a uitat proteza auditivă acasă.
                                                                         ...

        Mama s-a pensionat. Copiii hotărăsc s-o facă bunică. Şi-o fac.  După un an  :
      - Mamă, unde este Vlăduţ ?
        Bunica priveşte în gol şi ridică din umeri.
      - Răspunde-mi, ai fost cu Vlăduţ în parc să-l plimbi la aer ?
      - Da, mamă, am fost în parc. Dar am uitat de ce....


     

     

7 comentarii:

Starea NATIUNII spunea...

:( Cu ce am gresit noi oare ca si popor sa avem parte de asemenea tratamente?

zincabeiu spunea...

Pai da, am gresit si vom mai gresi, pentru ca mergem si la miting si la revolutie ca la spectacol.Suntem lipsiti de responsabilitate si nu avem " organ" pentru tragedie .

Elisa spunea...

Daca am ras inseamna ca nu-i ceva in regula cu mine.
Cred ca suntem un popor hipnotizat si ne uitam de parca s-ar intampla altora :(

Matilda spunea...

Starea NAŢIUNII : greu răspuns...

Matilda spunea...

Zinca : trist, dar adevărat.

Matilda spunea...

Elisa : glumim ca să ne mai treacă amarul. E bine că mai putem rîde, poate ne vindecăm...

Radu spunea...

Buna ziua,

As fi interesat de un link-exchange intre motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

Cu respect,
Ursu Radu

(Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)
PS: Va rog includeti link-ul si titlul dorit pentru a va adauga.

Faceți căutări pe acest blog