marți, 21 septembrie 2010

Mită pentru guvern

      Dincolo de minciunile, frauda şi tupeul domnişoarei Anastase,  eu am înţeles ceva :  dacă locuiesc într-un oraş, o localitate oarecare sau un cătun şi nu am primar portocaliu, totul e pierdut. Atunci parlamentarul pe care l-am votat, ca să-mi rezolve problemele, trebuie să  "negocieze"  cu puterea  pentru cîteva  mii de lei .    Bani pentru comunitate.  
    Negocierea se referă, fireşte, la votul din parlament, adică la susţinerea unor tembelisme emise de un  guvern pentru care nu toţi românii sunt egali în drepturi.  În schimbul acestei susţineri, guvernul se înduplecă să-i aloce şi  primăriei mele ceea ce i se cuvine de drept.  Dai votul, iei banii.  Roberta Anastase acest  fapt l-a demonstrat astăzi.
     Afirm :  guvernul ia mită !
     

5 comentarii:

Starea NATIUNII spunea...

Ca ia mita nu ar fi o catastrofa, dar ei FURA, MINT, CONDAMNA POPULATIA LA SARACIE, BATJOCORESC si DISTRUG aceasta natiune.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Draga mea Matilda, nu doresc sa fiu off topic, dar imi permit sa te anunt ca a aparut cartea mea de debut "farul de la capatul tuturor lumilor mele"...

http://ladyallia.blogspot.com/2010/09/farul-de-la-capatul-tuturor-lumilor.html

Te imbratisez cu mare drag…

Matilda spunea...

Starea NAŢIUNII : evident, aşa e. Am vrut doar să subliniez că Roberta, după ce că este hoaţă, mai e şi proastă !

Matilda spunea...

Sandrina : felicitări, draga mea ! Mulţumesc pentru informaţie.

Matilda spunea...

Nideleacristian : ok !

Faceți căutări pe acest blog