duminică, 27 decembrie 2009

Cîrnaţi cu efect întîrziat




     Între sarmale şi caltaboşi, mai exact în platoul cu cîrnaţi,  s-au descoperit armele . Alea de la Ciorogîrla.
    Ipoteze, descinderi,  " pe surse",  mascaţi,  procurori,  etc.,  dis-de-dimineaţă...
     Eu n-am făcut armata , am dus doar un război, dar asta este altă poveste... Prin urmare, mă întreb ca orice novice în materie :
  • ministrul Stănişoară,  personaj  atît de competent politic, are ceva de declarat ?
  • pe baza căror dovezi irefutabile au fost arestaţi nefericiţii care au stat în puşcărie 11 luni ?
  • generalul Oprea , mai-marele judeţului Ilfov,  iese la raport ?
  • de ce,  cu ocazia atîtor descinderi, nu s-a găsit nici praful de pe puşcă ?
  • marea "descoperire"  este o dovadă a "succesurilor" epocale obţinute de noii guvernanţi ?
  • ce se ascunde în spatele acestei dezvăluiri făcute pentru ochii şi pixurile presei ?
  • şi, nu în ultimul rînd, cine va fi decapitat, şi cine va fi avansat ?
Update : o don'şoară jurnalistă la un ziar serios, îşi exprimă părerea : armele n-au fost nici vîndute, nici expediate spre alte zări, deoarece urmau să fie folosite în "războiul" dintre clanurile interlope !
Ori Ciorogîrla,  ori  Chicago,  tot pe-acolo....

6 comentarii:

Anonim spunea...

Armele au fost puse bine pt. vremuri de ciuruire...

Matilda spunea...

Alexandru : Hahaha ! La asta nu mă gîndisem ...

Anonim spunea...

Este ridicol totul.
Iar suntem luati drept prosti.
Ce ma doare este faptul ca sunt multi care cred toata porcaria asta.

Matilda spunea...

Eheee, şi cîte vom mai auzi în următorii cinci ani...Unii dintre noi s-au călit deja !

Nea Costache spunea...

Ce fericit este boborul ca nu va mai muri ciuruit de gloante! Tot nu scapam, ca murim de foame!

Matilda spunea...

Nea Costache : da, am scăpat de gloanţe. Ne ajung minciunile mitraliate de guvernanţi...

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog