duminică, 12 decembrie 2010

M-am întîlnit cu Moş Crăciun

    De fapt erau patru ! Şi  interpretau, la alămuri, melodiile unor colinde vechi,  foarte cunoscute.
    Era în ziua cînd cerul a scuturat cîţiva fulgi de nea asupra Bucureştilor. Iar bărbaţii aceia cîntau cu toată inima, transmiţînd o stare de pace şi bucurie, aproape specifică numai sărbătorilor de iarnă.
    Ieşise ici-colo cîte un bătrîn la fereastră, amintindu-şi, probabil, de un alt Crăciun şi de un alt Bucureşti...
    Strada pe care  locuiesc fiind destul de îngustă,  atmosfera era aproape  intimă, spiritul Crăciunului se simţea cu fiecare respiraţie, pregătind parcă sufletul pentru Noaptea Magică.
    Acea întîlnire a şters puţin din cenuşiul şi inerţia zilei respective şi mi-a amintit că,  indiferent de vîrstă,  vom aştepta mereu,  cu înfrigurare,  sosirea Crăciunului.  Şi a colindătorilor care cîntă  cu toată inima, vechi colinde româneşti...

6 comentarii:

madalina ionescu spunea...

PATRU??? Nu e coreeeeect! Eu nu m-am întâlnit cu Moş Crăciun încăăăăăă! Dacă sunt cuminte până pe 24, oi mai avea vreo şansă?

Augustin Radescu spunea...

Madalino, iete-asa are unii noroc!

Anonim spunea...

Se vede ca esti cumnite :)
Mosu nu se intalneste cu oricine.

Matilda spunea...

Mădălina : sigur vei întîlni, ştiu că tu eşti foarte cuminte ! :)

Matilda spunea...

Augustin Rădescu : parcă am simţit un pic de invidie. Vorbeswc eu cu moşul vă apară şi pe strada voastră...

Matilda spunea...

Theodora : aşa sunt eu, norocoasă :)

Faceți căutări pe acest blog