sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Grea întrebare !


  M-a întrebat Cristina, nora mea : ce vîrstă simt eu că am ?
  Cînd vorbesc cu fiul meu, sufletul devine uşor şi-l îmbrăţişează cu aceeaşi iubire şi dorinţă de ocrotire, ca în urmă cu mulţi, mulţi ani.
   Cristina este o fiinţă foarte tonică, rîsul ei frumos mă trimite înapoi,  la vîrsta tinerei mame.
   Cu nepoţii mă transpun la vîrsta lor, iar sufletul parcă aleargă din nou  prin iarba binecuvîntată de rouă.
   Cînd mi-e bine şi linişte, retrăiesc tihna după-amiezelor de vară.

   Dar sunt şi zile, sau nopţi, sau dimineţi mohorîte cînd mă apasă toate singurătăţile lumii. Atunci îmi simt sufletul obosit şi amar...

   Voi ce vîrstă simţiţi că aveţi ?

    Aceasta este o leapşă mai specială şi merge la Lucia VeronaMădălinaIfim şi mai departe...

13 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Greu...

Matilda spunea...

Lucia Verona : aşa mi s-a părut şi mie...

Anonim spunea...

Mie nu mi se are greu deloc pentru că încă mă simt în putere să umblu mult fără să obosesc. De aceea nu privesc oglinda să-mi studiez ridurile, iar când mă bărbieresc o privesc fără să mă văd.
Să ai o seară bună.

Matilda spunea...

Liviu : bravo, aşa trebuie ! Optimismul intinereşte.

Ifim spunea...

Dă-mi voie să te contrazic.
Nu întrebarea este grea, ci răspunsul la ea. Pentru că această întrebare o auzim des şi ne-o punem şi mai des, dar nu de fiecare dată răspunsul este acelaşi, acesta având legătură cu starea în care ne găsim, aşa, cum binespui. Desigur, cel mai comun răspuns este acela că avem vârsta pe care o simţim. Dar, odată cu trecerea anilor, devine din ce în ce mai greu să sari într-un picior şi să fii în culmea fericirii, cu gândul la cât de lungă e ziua şi câtă joacă mai cuprinde. :) Iar ca să fac o glumă pe seama lui Liviu, pentru că este prietenul virtual cel mai apropiat din această pagină, l-o întineri optimismul, dar eu, dacă-aş arăta ca el, nu m-aş privi în oglindă, de frică. Şi eu evit să mă uit în oglină. Când mă bărbieresc, o fac din memorie! :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Matilda spunea...

Ifim : exact, nu mai sărim într-un picior, dar sufletul poate să zburde... Cred că despre asta este vorba.

Anonim spunea...

Comentariu şters

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Anonim spunea...

Comentariu şters

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Anonim spunea...

Comentariu şters

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Anonim spunea...

Comentariu şters

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Basarica spunea...

Ma simt milenar, cel putin.

Vania spunea...

Am la vreo 30, cam aşa...
Dar, asta nu împiedică să fiu destul de ramolit, trupeşte vorbind.

Faceți căutări pe acest blog