sâmbătă, 1 august 2009

ALTFEL DE DISPERARI

Mi-am numit blogul cu gîndul la Nichita Stănescu.
Altfel de respirări din lumea mea, din patria mea, din oraşul meu.

Lumea mea clădită cu migală, speranţă lîngă năruire, bucurie lîngă tristeţe, zîmbind sau scrîşnind din dinţi, lumea mea sau refugiul meu, zguduită acum de ecouri teribile care-i slăbesc fragila alcătuire şi o aruncă în tristeţe.

Patria mea, frumoasă, tristă şi săracă, patria pe care o iubesc, este atacată şi sfîşiată de lăcuste politice. Cea mai gravă invazie de lăcuste politice lacome, nesătule, de nestăpînit, o devorează cu nesimţire.

Oraşul meu, Bucureştii în care m-am născut, oraşul cu tei şi castani, cu oameni educaţi şi civilizaţi, în curţile cărora primăvara se zbenguia printre flori. A venit un nebun care a dat din mînă şi a umplut oraşul cu betoane şi mitocănie.

Numele blogului meu ar trebui să fie ALTFEL DE DISPERĂRI.

4 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Matilda, eu zic că ai ales bine numele blogului. Aşa ai simţit, deci e bine. Iar de disperare scăpăm noi :))

Matilda spunea...

Cateodata nu mai am putere nici sa sper, dar poate-mi trece...

madalina ionescu spunea...

Oraşul s-a schimbat şi s-a îmbetonat şi de când îl ştiu eu, ultimii 16-18 ani. Îl iubesc pe alocuri, ca la prognoza meteo, adica unele parcuri, unele bulevarde. Şi aştept să i se cicatrizeze odată centrul vechi.

Matilda spunea...

Da, Mada, esti ingrozitor si minunat de tanara.

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog