sâmbătă, 3 octombrie 2009

Zîmbete în metrou

Am avut  cîteva drumuri de făcut prin oraş. Am apelat şi la metrou. În staţia Grozăveşti a urcat un grup gălăgios de studenţi. Şi-au continuat glumele, din care am reţinut doar cîteva :

-   Ai auzit ? Boc a luat Învăţămîntul. Cică i l-a dat Băsescu să-şi revizuiască  teza de doctorat !

-  Dacă-i aşa, înseamnă că Videanu a primit Sănătatea, că a băgat economia în boală !

-  Da, atunci Berceanu a luat Agricultura ca să-i fie mai uşor să-şi culeagă vagoanele de pe cîmp !
-  Lasă, frate, ăsta  e norocos că-i  oltean !
-  Cum aşa ?
-  Dacă era japonez, trebuia să-şi facă sepuku de trei ori pînă acum !

3 comentarii:

madalina ionescu spunea...

:)))

[D][S][N] spunea...

Buna aia cu boc ! :) Am dat si eu ministerele din guvern, in varinata gigi becali !

Matilda spunea...

DSN : Da, am citit, foarte haios !

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog