duminică, 16 mai 2010

Întîlnire de gradul O


 Aşa să fie !
 Eu nu mai am cuvinte... Voi aveţi ?

10 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Matilda, te asteptam miercuri la ora 10:00 in fata Muzeului de Geologie.

Matilda spunea...

Draga mea, eu luni, miercuri şi vineri sunt de "serviciu" la nepoţei. După-amiază ar mai fi loc...
Ţi-aş răspunde ca Arghezi : " Dacă nu pot, vin.." cu toate gîndurile mele cele mai bune şi curate.

Anonim spunea...

Aha... Deci mai secretezi, mai secretezi...
Ştii, tot Arghezi. Sau Călinescu, nu mai ştiu. Dar tot cu Sadoveanu.
Eu cuvinte aş mai avea.
Chef să le emit, nu prea.
În curând, nici puterea...
Ce nu înţeleg eu e ce-au oamenii cu piticania aia impotentă?
Nu mai spun că mamele se duc la... Şeitan! Culmea... derutei, ca să nu fiu mai rău.
Chiar nu înţeleg cine e tartorul?
Sau ce?!
Asta-mi aduce aminte de mineriada anti-Roman (nu de alta, dar era ziua mea şi eu, în stradă!), care a ajuns în final şi la Cotroceni, dar degeaba.
Să nu mai fim mineri!
La Cotroceni! La Cotroceni!
Let's fuck the bastard!

Starea NATIUNII spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Starea NATIUNII spunea...

Mesaj pentru PROVINCIE:

In data de 19 mai 2010, orele 10.00, mergeti in fata primariilor a prefecturilor sa va intrebati conducatorii:

Traiti Bine?

19 MAI - Soseste ziua Socotelilor!

Matilda spunea...

Toni : sigur, tot Arghezi.
Important e să se strîngă oameni cît mai mulţi, găsesc ei apoi cărarea....

Anonim spunea...

Da. Mai ales că e ditamai şoseaua. Sau bulevard. Sau cale. Pe unde-or nimeri, doar să nimerească odată!
Deci Arghezi...
OK, merci!

Virtualkid spunea...

Noi? DA !

Zero lei, zero bani!

Matilda spunea...

Toni : cu plăcere :)

Matilda spunea...

Virtualkid : bine-ai venit !

Faceți căutări pe acest blog