vineri, 7 mai 2010

Taxa pe prostia altora

                                                                        
                                                                                Vinovaţii fără vină
                                                                                Cer să se facă lumină !
     
     Timp de aproape 37 de ani am plătit statului român dările lunare pentru a-mi asigura o pensie decentă. Timp de aproape 37 de ani am dat , fără să cer nimic în schimb. Mi-am plătit demnitatea bătrîneţii.
      Nu sunt de acord ca statul să mă penalizeze pe mine din cauza unor incompetenţi mincinoşi.
      Reducerile pensiilor, ajutorului de şomaj şi ale veniturilor se traduc prin taxa pe prostie. Taxa pe prostia Guvernului Băsescu, achitată de un popor întreg.
      Să plătească băsescobocii care au votat  clica portocalie,  toţi susţinătorii şi admiratorii portocaliilor, fiindcă prostia, ca şi vina, se pedepsesc individual.    Pentru că cinci milioane de români, mulţi din ei călătoriţi pe plaiuri mai însorite,  l-au  votat pe Băsescu şi gaşca lui, nu  trebuie să sufere o ţară întreagă. Îmi rezerv dreptul de a da statul român în judecată pentru atentat la viaţa mea normală.   
     Trebuie să-i penalizăm pe conducătorii  portocalii  pentru fals în declaraţiile  publice din  timpul campaniei electorale şi pentru favorizarea infractorilor politici ! 
       S-ar putea să avem surpriza de a cîştiga.   

18 comentarii:

Anonim spunea...

Matilda, nu e numai prostie, recte tembelism.
Ar scăpa prea uşor.
E vorba de banditism de stat, de delapidarea banului public, de asociere în vederea comiterii de infracţiuni, inclusiv crime, de îndatorarea unui popor în beneficiul băncilor străine, de sabotarea economie naţionale!
Între altele.
N-au decât să rămână cu toţii gravizi, ca Riţi, dar n-or să reuşească decât să amâne puşcăria.
Oricum, nu-i uşor... Să rămâi gravid!
Sper că nimeni nu mai are nici o reţinere: Fuck the bastard(s)!
Let's do it!

nicole spunea...

Matilda. ai dreptate. Nemernicii nu au limite. Ne ataca dreptul la viata decenta, la proprietate, la cuvant. Si e prea mullta LINISTE!!!!!
Toni, eu nu vad ca se revolta romanii. Doar 5-10% ii injura fara probleme. Restul... au "ciocul mic" sa nu-i auda secu. As vrea sa ma insel si sa explodeze odata mamaliga asta romaneasca.

Anonim spunea...

BASESCU IN ATENTIA INTERPOLULUI !


AMBASADA ROMANIEI INSUA

DOMNULE AMBASADOR
ANUNT OFICIAL PAPTUL CA DE AZI 7 MAI VINERI 11 AM PRESEDINTELE ROMANIEI TRAIAN BASESCU
A INTRAT IN ATENTIA INTERPOLULUI. VA ROG A TRANSMITE GUVERNULUI PE CARE AL REPREZENTATI
ACEST MESAJ. MENTIONEZ CA A FOST TRANSMIS DEASEMENEA UNUI LARG NUMAR DE POLITICIENI ( DAN VOICULESCU, CORINA CRETU, ALINA GHEORGHIU, ION ILIESCU ETC ) SI ZIARISTI. VA ROG CONFIRMATI PRIMIREA SI NUMARUL DE UNREGISTRARE. ROBERT HORVATH ZIARIST USA,


AM PREDAT SERVICIULUI INTERPOL DE LA ONU
(Office of the Special Representative for the International Criminal Police Organization (INTERPOL) to the United Nations
One United Nations Plaza, Room 2610, New York, NY 10017)
URMATOARELE DOCUMETE PERTINENTE ACTIVITATII CRIMINALE AL ACTUALULUI PRESEDINTE AL ROMANIEI TRAIAN BASESCU


http://blog.imperiaonline.me/2009/12/12/traian-basescu-recunoaste-o-falsificare-de-probe/
2 inregistrari cu Traian Basescu recunoscand:
Falsificare de probe
Sechestrare de persoane
Incendiere de nave
Contrabanda in zone de razboi

Anonim spunea...

Nici eu nu sunt de acord sa-mi micsoreze pensia de handicap. Cei mai multi handicapati nu au alt venit decat acesta. E de-a dreptul infiorator ce se intampla. Sa speram ca nu se va ajunge mai rau, desi eu cred ca da.

Matilda spunea...

Toni : pentru mult mai puţin alt ...escu a ajuns la Târgovişte.
Da, Toni, nu e prostie, e cîrdăşie cu jefuitorii ţării, deci caz penal !

Matilda spunea...

Nicole : va exploda, n-ai teamă ! De-acum cîntă guvernul "De-aş mai duce-o pîn-la toamnă" !

Vania spunea...

Cred că se va încheia cam ca-n 1989...

Matilda spunea...

Valive : Stai să vezi. Cu cît mai rău, cu atît mai bine, dacă mă înţelegi...

Matilda spunea...

Vania : Cam aşa...

Starea NATIUNII spunea...

Eu cred ca:

Soseste vremea FAPTELOR !!!

Natiunea isi cheama fii.
Se pare ca vremea vorbelor trece incet ... incet.
Timp de 20 de ani s-a tot vorbit ....
Sa soseasca vremea faptelor?
Un mesaj transmis prin intermediul unui filmulet.
http://blog.imperiaonline.me/2010/05/07/soseste-vremea-faptelor/

Anonim spunea...

Yep! Eu zic că-l arestează.
Au temeiul, au sula-n coaste, au susţinerea externă. Au tot ce la trebuie. Toate pârghiile. Plus sprijinul populaţiei. Indiferent de care ce-a votat.
Poate s-o mai amâne niţel, să fie şi mai groasă.
La ce bun vânzolela în piaţa publică?! Doar dacă cineva, şi ştiu eu bine cine, nu încearcă să mai arunce o undiţă în apa tulbure.
Dar nu, nu mai e cazul.
Pe bune.
Dacă nu şi nu, o să fie groaznic!
Nu că n-ar fi deja...

Anonim spunea...

EXTRADAREA LUI BASESCU !
LE MONDE : " BASESCU TREBUE ADUS IN FATA UNUI TRIBUNAL FRANCEZ "
ZIARUL PARIS SOIR ANUNTA CA PROCURATURA FRANCEAZA A REDESCHIS DOSARUL DESPRE CRIMA BASESCU DE LA ROUEN.

Iata ce spune Presedintele Romaniei despre aceasta crima; Cînd eram comandant pe «Argeş», la trei luni de cînd îmi obţinusem brevetul de comandant. Am luat foc în portul Rouen nu numai eu, 38 de nave au fost în incendiul din Rouen, în Franţa. Nava suspectată că a generat poluarea, care a făcut ca tot bazinul portului Rouen şi Sena să fie tot o flacără pe o întindere de 3 kilometri, a fost nava mea, Am stat acolo 28 de zile în anchetă. Am plecat, dar au rămas un litigiu, o acuzaţie la adresa navei, de circa 12 milioane de dolari, o cerere de daune“.Acum, pot să o spun public, am schimbat ceva în instalaţie înainte să permitem accesul autorităţilor franceze la bord, ceea ce a făcut imposibilă demonstraţia, demonstrarea vinei noastre“.
CRIMA IN ATENTIA AMBASADEI FRANCEZE SI A PROCURORULUI GENERAL AL ROMANIEI. In 1988 Basescu era in conflict cu liderii sindicali din navigatie. într-un memoriu adresat procurorului general Mircea Criste şi Ambasadei Franţei la Bucureşti, au cerut pedepsirea lui Basescu. Ei au adresat o plangere penala atat autoritatilor romane cat si franceze.În 28 septembrie 1998, procurorul Ioan Adam, de la Secţia Urmărire Penală şi Criminalistică din Parchetul General, răspundea memoriului trimis de sindicaliştii constănţeni cu privire la întîmplările din iarna anului 1981, de la bordul petrolierului „Argeş“, constatîndu-se că fapta nu este prevăzută de legea penală din România şi, în consecinţă, nu există. Cum nu mai exista pe atunci nici nava, înstrăinată într-unul dintre contractele păguboase ale PETROMIN-ului. Din motive politice dosarul de la Ambasada Franceza a fost inchis.
Memoriu adresat Ambasadei Franceze de la Bucuresti
Acum trei luni am cerut Ambasadorului Henry Paul redeschiderea dosarului de la Rouen. Am remis documentele audio remise Interpolului. http://blog.imperiaonline.me/2009/12/12/traian-basescu-recunoaste-o-falsificare-de-probe/.
Datorita eforturilor mele DOSARUL DE LA ROUEN A FOST REDESCHIS iar Basescu a-si va petrece batranetile intr-o puscarie franceza sau romaneasca.

Robert Horvath DEVA Cineast USA http:/devanewyork.blogspot.com/

http://www.devagallery.com/

renata spunea...

Optimistă ca întotdeauna, Matilda!
CUM să-i penalizăm?
CINE să-i penalizeze?
În nemărginita lor orbire, oameni de la care aveai ceva pretenţii susţin azi că e o măsură justă! Doar fiindcă nu văd mai mult de lungul nasului şi nu realizează că acesta e doar pasul UNU. Pasul DOI va veni peste câteva luni, când acelaşi Băsescu, în calitatea lui de stăpân, stăpân adjunct, premier, guvern şi ce-o mai fi, o să ne zică: "Ţî!... Nu-i destul. N-ajung banii, nici aşa. Să creştem puţin TVA-ul şi impozitele."
Pe pariu!

Matilda spunea...

Starea Naţiunii : a trecut, într-adevăr, vremea vorbelor. Faptele tocmai se coc la foc mic, aşteptînd vîlvătaia...

Matilda spunea...

Toni : important este să ne urnim odată, să-i trimitem pe toţi acolo unde le este locul . În zeghe !

Matilda spunea...

Renata : de data asta nu sunt optimistă, ci raţională. Oamenii s-au învăţat să trăiască liber şi să aibă măcar strictul necesar. Cînd îi îngrădeşti şi le goleşti frigiderul, se înfurie rău. Cînd vor plăti şi întreţinerea pe luna iulie, în pragul unei toamne sub spectrul foamei, vor exploda !

Starea NATIUNII spunea...

@Matilda,

Starea NATIUNII a introdus in blogroll-ul sau acest site.
Bafta pe mai departe!
Vin vremuri grele de tot.

Matilda spunea...

Starea NATIUNII : să ne "vedem" pe mai departe, cu bine. Atît cît se mai poate.

Faceți căutări pe acest blog