marți, 1 martie 2011

Am inspirat partidul de guvernămînt !

   Citesc la semanticus că PDL şi-a propus ca în funcţiile de conducere să acceadă numai membrii care au o vechime de cinci ani în partid.
   Vă amintiţi cînd am făcut această propunere pe blogul meu ?  Cînd discutam despre traseişti şi alţi uneperişti.
   Am totuşi o dilemă care-mi provoacă  migrene teribile : Elena Udrea o fi avînd  vechimea statutară ?


   Acum să ne descreţim frunţile : George Stanca se întreabă ce s-ar întîmpla dacă şi politicienii  ar face gestul lui Claudiu Bleonţ  ? 

   Vi-l închipuiţi pe Traian Băsescu arătîndu-ne cît de bine trăim ?

11 comentarii:

Augustin Radescu spunea...

1. Udrea n-ar avea, dar daca ne gindim ca, lucrind in grupa intii, fiecare an se pune dublu, se califica!
2. O imagine cu Popeye in rol de amoras care face pipi in fintina ma tem ca ar face-o pe Udrea sa treaca la ecologisti!

Augustin Radescu spunea...

P.S. LA MULTI ANI!

Matilda spunea...

Augustin Rădescu :
1. eu cred că cineva o sapă pe diva din Pleşcoi.
2. da, imaginea ar fi foarte idilică...:)

Augustin Radescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Augustin Radescu spunea...

Matilda:
1. Nu, nu cred ca o sapa din Plescoi, o sapa din interior! :))))
2. Daca ai inspirat, din greseala, acest partid, sfatul meu e sa-l expiri, rapid. E extrem de toxic. Si nu conta pe faptul ca este expirat de la sine!

Lilick Auftakt spunea...

Pe 14 februarie, exact de Valentine's Day, Elena Udrea a implinit 5 ani de cand e in PDL. :)

Matilda spunea...

Augustin Rădescu : foarte toxic ! Letal, aş putea zice !
Gata, l-am expirat ! :)

Matilda spunea...

Lilick : un micuţ cadou pentru cea mai iubită membră... :)

Anonim spunea...

DOCUMENT :BASESCU AGENT RUS
ROBERT HORVATH- CINEAST NEW YORK : LATUL SE STRANGE IN JURUL LUI TRAIAN BASESCU,......, POSTAREA PE BLOGUL INTALNIRE CU DAN VOICULESCU A UNOR DOCUMENTE TERMINALE PENTRU BASESCU. DOCUMENTE DIN ARHIVELE SERVICIULUI SECRET OLANDEZ SI AMERICAN CARE DOVEDESC CA BASESCU A ACTIONAT LA ANVERS CA DUBLU SPION ROMAN SI RUS..A CREIAT O PANICA TOTALA .VOICULESCU A FACUT IN PANTALONI......SI A ORDONAT CENZURAREA COMPLETA SI SUSPENDAREA DEPE BLOG. TOTI SUNT IN CARDASIE ....O APA SI UN PAMANT, ........CONSPIRATIA IMPOTRIVA POPORULUI ROMAN CONTINUA !
DESCHIDETI ROBERT HORVATH DEVA BLOG
http://devanewyork.blogspot.com/

Costin Comba spunea...

Schtiel Schtie

Costin Comba spunea...

nă seara, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriti să facem un schimb de link-uri cu
www.costin-comba.blogspot.com si daca doriti si cu www.irinacomba.blogspot.com. Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat. Daca doriti sa imi lasati un mesaj de confirmare sau infirmare, o puteti face pe blogul meu la rubrica "Link exchange" sau la adresa de email costin_ph@yahoo.com

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog