marți, 15 martie 2011

Muzică din filme

     Primesc de la dna  Lucia Verona,  care a primit de la  Chinezu,  care voi da mai departe...
     Aţi înţeles ceva ?  Da, este vorba despre o leapşă.
     Ce melodie din film  (filme) mi-au plăcut, le-am reţinut, le-am fredonat ?
     
     Foarte greu !  Urechea mea muzicală este sublimă,  dar lipseşte cu desăvîrşire.

     Vă mai amintiţi melodia din filmul " Mary Poppins" ?  Mi-a plăcut foarte mult şi la fel de mult am fredonat-o. Normal că fals !
     Dar melodia " Singing in the Rain" v-a plăcut ?  Vă amintiţi dansul lui Gene Kelly şi al lui Donald O' Connor  pe această melodie ?
    Sunt numai două exemple pe care le am acum la îndemînă ( sau îndememorie :) )  în această seară tîrzie.



    Leapşa merge la Theodora şi la Elisa.

5 comentarii:

Popateapa spunea...

Da' p'aia cu "Ia-ma doamne stinge-mi neamu' L-ai pune pe Boc sau Base sa ți-o cante?

Matilda spunea...

Popateapa : nu cunosc melodia.
Sper ca neamul meu să nu se stingă, cu toate eforturile lui Băsescu de a ne distruge ţara !

Elisa spunea...

Mda, desi sunt batrana si memoria este invers proportionala cu varsta imi amintesc de un film, asa la prima aducere aminte.
Apoi,ma consult si cu memoria pereche, ha, ha si pun de-o leapsa :D

Popateapa spunea...

N-ai inteles! Cel care canta se roaga de asa ceva! Imi pare rau daca ai inteles altceva!

Matilda spunea...

Elisa : să nu vorbim de memorie în casa bunicii, HAHAHA !

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog