sâmbătă, 26 martie 2011

Decret din chinezărime

    Zilele trecute, Chinezu a dat un decret. Cum unde lege nu-i tocmeală, m-am supus de bunăvoie.
    Astăzi, deci, voi da trei linkuri. În zilele următoare, să ne citim sănătoşi, că mai dăm.
    Zilnic citesc blogul dnei Lucia Verona. Mai este nevoie să spun de ce ? Pentru că-mi place , ca să citez una din categoriile concursului iniţiat de domnia sa !
    Ştiri şi comentarii politice pertinente găsesc la Lilick.  
    Cînd sunt obosită, sau tristă, sau mi-e lehamite, îmi mîngîi privirea cu minunatele flori ale Elisei.

     N-am terminat ! Voi reveni cu acest subiect, întrucît eu zilnic vă citesc, chiar dacă timpul nu-mi permite să comentez.
    Leapşa merge la Codeus şi în grădinile suspendate ale  Elisei.

8 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Multumesc mult, draga Matilda. :)

Matilda spunea...

Lilick : cu drag :)

codeus spunea...

opss. mi-ai dat de lucru, acum sa vezi cum stau pe ganduri si pe cine si ..de ce ))) si sa nu se supere si sa.... mai bine ma opresc

Matilda spunea...

Codeus : precum ziceam, de la Chinezu cu plăcere...
Mîine plouă, aşa că ai timp de gîndire :)

codeus spunea...

ai vorbit cu...EL? )))

renata spunea...

Pot s-o iau şi eu?

Matilda spunea...

Renata : chiar te rog, este pentru toată lumea !

Adrian Stoica spunea...

Matilda, o sa preiau si eu, nu neaparat leapsa, ci obiceiul. Da, e un lucru bun. OL sa ma straduiesc sa pun in fiecare post cate un link catre un blog frumos.
In alta ordine de idei ... imi pare bine ca gala Blog de Blog a fost frumoasa .. si imi pare rau ca nu am putut fi acolo ... din motive obiective, sunt, totusi vreo 5-600 de km.
Am inteles ca as avea de primit ceva?
Nu-i bai, odata si-odata tot voi trece prin Bucuresti, poate atunci ...

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog