joi, 3 martie 2011

Aniversare în lipsă

    Dragelor şi dragilor,

    Mîine, 4 martie, va mai  da în pîrg un ram din  caisul  înflorit  pe care draga noastră   Lucia Verona   îl poartă în suflet.
    Vom ciocni o cupă de şampanie  şi vom gusta tortul  la care am trebăluit o noapte întreagă. :)
     Şi pentru că mîine sunt bunica de serviciu, daţi-mi voie s-o felicit pe sărbătorita noastră încă de azi.

     Petrecere frumoasă în oraşul-lumină !
     La mulţi ani, din Micul Paris !

    



             

8 comentarii:

codeus spunea...

da stiu ca te-ai grabit, nu gluma ))))
eu o sa postez la noapte, dar pot sa spun si eu un calduros La Multi Ani si aici

Matilda spunea...

Codeus : Da, ştii că mîine sunt bunică emerită, deci la miezul nopţii va trebui să încerc să mă odihnesc, iar mîine după-amiază ar fi tîrziu... Te rog chiar să te ocupi tu de oaspeţi şi la tine pe blog.
Noapte liniştită !

Lilick Auftakt spunea...

Deci pe blogul asta mancam tortul? :) La multi ani, Luciei! :)

Chat Noir spunea...

La mulți ani, Lucia !

Lucia Verona spunea...

Mulţumesc mult de tot! Dar să ştii că sunt foarte prezentă :))))

Matilda spunea...

Lilick : nu-i aşa că-i bun ? :)

Matilda spunea...

Chat Noir : să ne trăiască !

Matilda spunea...

Lucia Verona : da ? Încă o dată : La mulţi ani !

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog