duminică, 27 martie 2011

SPP-istul lui Blaga

   La Piteşti, toată floarea cea vestită a pedeliştilor a roit în jurul mini-fustei udrene.
   Primul pe listă : premierul Boc.  Dar nu în calitate de premier, ci în calitate de înspăimîntat, timorat, etc.
   Pentru că organizaţiile judeţene îşi aleg noua conducere, este de aşteptat să-l vedem pe Boc bătînd ţara în lung şi-n lat. Suflîndu-i în ceafă lui Blaga, încercînd să-i pună piedică, să-i taie craca, să-i îndepărteze susţinătorii, să ameninţe sau să şantajeze.
   Dacă Blaga cîştigă în faţa lui Boc la conducerea partidului, Boc va fi un om mort politic. Şi, deoarece micuţul şi-a demonstrat competenţa, în mod sigur nu vom mai auzi nimic despre el după sucombarea politică.
   Prin urmare, în următoarele săptămîni, Boc va continua să fie SPP-istul din spatele lui Blaga.
   Nu vă îngrijoraţi : guvernul va fi condus, ca şi pînă acum, de premierul Băsescu.

4 comentarii:

Florin Matei spunea...

Că Boc îi suflă-n ceafă lui Blaga, ceea ce e cam dificil pentru scundac, sau că Blaga îşi beleşte ochii fierţi la fiece mişcare a cosaşului îmi este, crede-mă, totuna. Portocalezii sunt, toţi, o apă şi-un pământ. Şi toţi îmi sunt la fel de antipatici.

codeus spunea...

http://codeus41.blogspot.com/2011/03/au-fost-si-vor-mai-fi.html

Matilda spunea...

Florin Matei : nici eu n-am insomnii de grija lor !

Matilda spunea...

Codeus : OK, Cody, mulţumesc .

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog